ALLIANZ ASSEGURANCES: CYBER ASSEGURANCES
Cada dia sorgeixen nous perills cibernètics que difícilment es poden quantificar mitjançant estadístiques o estudis: robatoris de bases de dades, pèrdues de contrasenyes, virus informàtics, correus electrònics fraudulents,… són alguns dels riscos als quals una empresa es veu exposada. Com a exemple, durant 2019 el 34% de les empreses a Espanya va patir una interrupció de les seves operacions i un 48% van perdre informació confidencial.
Aquest escenari ens porta a qüestionar-nos si les ciber amenaces poden incidir sobre una empresa, la pregunta que hem de formular-nos és quan succeirà i si l’organització comptarà amb els mecanismes adequats per a gestionar un Ciberatac. I ara més que mai, amb el teletreball a causa del Covid és molt important assegurar la tranquil·litat tant dels nostres treballadors en remot com de la nostra empresa.
Per a això tenim l‘assegurança Allianz Cyber Plus, que està dirigida a PIMES I AUTÒNOMS.
Amb la finalitat d’adaptar-se a les necessitats dels clients, Allianz Cyber Plus ofereix 4 modalitats de contractació amb responsabilitats civils des de 150.000 euros fins a 600.000 euros, depenent la modalitat de contractació.
Allianz Cyber Plus cobreix:
- Les reclamacions contra l’assegurat per actes propis, dels seus empleats o de proveïdors externs que suposin una violació de dades. Referent a la responsabilitat de l’assegurat per actes del proveïdor de serveis externs i sempre que l’assegurat resulti civilment responsable, aquesta garantia actuarà amb caràcter subsidiari i en excés de les pòlisses que el proveïdor de serveis externs pogués tenir contractades.
- Les reclamacions contra l’assegurat per un acte incorrecte contra la seguretat de la xarxa, sigui propi, dels seus empleats o de proveïdors externs.
- La Pèrdua d’aquells Beneficis en els quals hagués incorregut l’Assegurat durant el Període d’indemnització com a resultat directe de la fallada i/o inutilització total o parcial del Sistema informàtic de l’Assegurat Descobert per primera vegada per un Incident de Seguretat.
- Posa al servei dels seus assegurats una plataforma digital interactiva d’autoservei en Ciberseguretat, la qual permet agilitar la gestió online i integrada dels serveis contractats. Les PIMES I AUTÒNOMS comptarà, a més, amb un canal de contacte directe que respondrà a les seves consultes i necessitats. En tot moment, la plataforma permet entrar en contacte via xat amb un expert que li solucionarà tots els dubtes, requeriments o queixes.
Allianz, buscant una millora en l’experiència de l’usuari, posa a la disposició de les PIMES I AUTÒNOMS experts que orientaran sobre l’ús de les eines, estatus de serveis i resolució de problemes en el menor temps possible.
D’una banda el seu caràcter de “nou risc” fa que moltes empreses no estiguin encara protegides i podem oferir-los una solució. D’altra banda, ens pot servir de porta d’entrada a empreses en les quals amb els productes tradicionals no hàgim pogut accedir.
El Reglament General de Protecció de Dades estableix rigorosos requisits i severes sancions en cas d’incompliment, per la qual cosa suposa un argument important tenir una assegurança de CIBER ASSEGURANÇA.
Si necessita més informació, no dubti en contactar amb Tràmit a través de administracio@tramitserveis.cat o trucant al 93 820 53 73
Sant Cugat del Vallès a 16 de noviembre de 2020